راهپیمایى کردن تیم ملی فوتبال ساحلی ایتالیا

راهپیمایى کردن: تیم ملی فوتبال ساحلی ایتالیا Football saheli tim meli Football saheli iran varzeshi-Football bein – tim meli Football saheli italiya

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ترساندن باید از مناسبات جهانی از بین بردن شود/ میانمار جلوی جنایات وحشیانه علیه مسلمانان را بگیرد ، روحانی

    رییس‌ جمهور در جلسه هیات دولت با استناد به تازه ترین بررسی‌های مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی سه ماهه اول امسال در مقایسه با سال گذشته را بدون احتساب نفت، ۷ درصد

    ترساندن باید از مناسبات جهانی از بین بردن شود/ میانمار جلوی جنایات وحشیانه علیه مسلمانان را بگیرد ، روحانی

    روحانی : ترساندن باید از مناسبات جهانی از بین بردن شود/ میانمار جلوی جنایات وحشیانه علیه مسلمانان را بگیرد

    عبارات مهم : اسلام

    رییس جمهور در جلسه هیات دولت با استناد به تازه ترین بررسی های مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی سه ماهه اول امسال در مقایسه با سال گذشته را بدون احتساب نفت، ۷ درصد بیان کرد و اظهارداشت:در بخش مسکن و ساختمان نیز در همین برهه زمانی شاهد رشد مثبت ۷.۱ درصدی می باشیم و آمار رشد سرمایه گذاری نیز به ۷.۱ درصد زیاد کردن یافته که این آمار نویدبخش سالی پربار و پربرکت جهت ملت کشور عزیزمان ایران هست.

    به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه و در نشست هیأت دولت، با اشاره به آمار خوشحال کننده مرکز آمار کشور عزیزمان ایران در حوزه اقتصادی، گفت: براساس این آمار، رقم رشد اقتصادی ۷ درصد بدون احتساب نفت جهت ۳ ماهه اول امسال در مقایسه با ۳ ماهه پارسال، نشان می دهد که مردم و دولت کشور عزیزمان ایران در مسیر رشد و توسعه در حال حرکت هستند.

    ترساندن باید از مناسبات جهانی از بین بردن شود/ میانمار جلوی جنایات وحشیانه علیه مسلمانان را بگیرد ، روحانی

    رییس جمهور اضافه کرد: اگر چه پارسال هم از رشد اقتصادی بالایی با احتساب نفت برخوردار بودیم، ولی رشد اقتصادی امسال چنانچه با همین روند ۳ ماهه ادامه یابد، انتظار می رود که در آخر سال شاهد رشد، ۶ یا ۷ درصدی باشیم.

    دکتر روحانی خاطر نشان کرد: براساس گزارش مرکز آمار در بخش ساختمان و مسکن نیز شاهد رشد مثبت هستیم و در ۳ ماهه اول امسال رشد بخش ساختمان به ۷.۱ درصد رسیده است و این آمار باعث خوشحالی مردم و سرمایه گذاران بخش مسکن است.

    رییس‌ جمهور در جلسه هیات دولت با استناد به تازه ترین بررسی‌های مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی سه ماهه اول امسال در مقایسه با سال گذشته را بدون احتساب نفت، ۷ درصد

    رییس جمهور اضافه کرد: سرمایه ثابت ناخالص در سال های گذشته همواره منفی بوده و در سال ۹۱، تا منفی ۲۷ درصد هم رسید و فقط در سال ۹۳ مثبت شد و مجدداً منفی گردید، ولی براساس گزارش مرکز آمار، رشد سرمایه گذاری مثبت ۷.۱ شده است است و این به مفهوم اعتماد جامعه به آینده هست، آیا که آینده را روشن دیده و شروع به سرمایه گذاری کرده اند.

    دکتر روحانی گفت: قیمت رشد اقتصادی کشورمان در سال گذشته در دنیا کم نظیر و چه بسا بی نظیر بود و امیدواریم امسال رشد اقتصادی مان هم در منطقه و هم در سطح دنیا قابل توجه باشد و بتوانیم در سایه رشد اقتصادی پایدار ایجاد شده، جهت جوانان اشتغال ایجاد کنیم.

    رییس جمهور در ادامه سخنان خود دستگاه های متفاوت کشور را به برنامه ریزی های مورد نیاز جهت مسافرت های ایمن مردم در آخرهای تابستان و نیمه دوم شهریورماه فرا خواند.

    ترساندن باید از مناسبات جهانی از بین بردن شود/ میانمار جلوی جنایات وحشیانه علیه مسلمانان را بگیرد ، روحانی

    دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود عید سعید غدیرخم را از اعیاد بزرگ مذهبی و دینی دانست و اظهار داشت: عید غدیر خم به قدری اهمیت داشت که خداوند با لحن خاصی با پیامبر خویش در این زمینه صحبت می کند که «بلغ ما انزل الیک» و از این لحن مشخص است که قبلاً به وسیله وحی خبر غدیر جهت پیامبر تشریح شده است بود و پیامبر اسلام مأمور بود که آن را ابلاغ نماید.

    رییس جمهور تصریح کرد: عنوان غدیر خم به ما نشان می دهد که خداوند خواسته است که در کنار قرآن و پیامبر عزیز اسلام(ص) مشعل فروزان دیگری پیش روی بشریت و مسلمانان وجود داشته باشد. اینکه در کنار کتاب خداوند که حقایق را جهت مردم بیان می نماید افرادی هم مورد نیاز است که وجود داشته باشند تا قرآن و شرح وحی را جهت مردم بیان کنند.

    رییس‌ جمهور در جلسه هیات دولت با استناد به تازه ترین بررسی‌های مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی سه ماهه اول امسال در مقایسه با سال گذشته را بدون احتساب نفت، ۷ درصد

    دکتر روحانی تأکید کرد: خبر غدیر مشعل جدیدی جهت هدایت بشریت و مسلمانان بعد از وفات پیامبر اسلام(ص) محسوب می شود و در این بخش که پیامبر مشعل هدایتی پیش روی انسان ها گذاشته هست، اختلافی بین شیعه و سنی وجود ندارد. اینکه امیرالمؤمنین علی(ع) دارای جایگاه بلند و والایی است و در واقعه غدیر این جایگاه هر چه بهتر جهت مردم تبیین شد، هیچ کس در این جایگاه و مقام هدایتگری امیرالمؤمنین(ع) تردیدی ندارد و آیات و روایاتی که در شأن امام علی(ع) وجود دارد مورد اتفاق نظر شیعه و سنی می باشد.

    رییس جمهور با تأکید بر اینکه اساس واقعه غدیر مورد اتفاق همه مسلمانان هست، گفت: این واقعه در منابع شیعه و سنی نقل شده است است و صرفاً خاص شیعه نیست و علامه امینی هم واقعه غدیر را زیاد از منابع اهل تسنن نقل کرده است.

    ترساندن باید از مناسبات جهانی از بین بردن شود/ میانمار جلوی جنایات وحشیانه علیه مسلمانان را بگیرد ، روحانی

    دکتر روحانی با بیان اینکه واقعه غدیر باید به عنوان مسیر هدایت قرار بگیرد، افزود: امیر المؤمنین(ع) و فرزندان آن حضرت مشعل هدایت بشریت و مسلمانان و نیز مایه وحدت شیعه و سنی می باشند.

    رییس جمهور با تأکید بر اینکه امروز نیازمند وحدت و همبستگی هستیم، گفت: اگر چه ممکن است از لحاظ نگرش، بعضاً اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد، ولی در اصل قرآن و سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) و قیامت، اتفاق نظر داریم و اینکه باید به مظلومیت دنیا کمک کنیم، موضوعی نیست که بین شیعه و سنی اختلاف وجود داشته باشد.

    دکتر روحانی خاطر نشان کرد: در عراق هنگامی که شیعه و سنی در کنار هم قرار می گیرند می توانند تلعفر را آزاد کنند و در سوریه زمانی که کنار هم قرار می گیرند حلب آزاد می شود و حصر دیرالزور می شکند و با این اتحاد است که در لبنان ارتفاعات مرزی عرسال آزاد می شود.

    رییس جمهور افزود: جایی که شیعه و سنی در عنوان فلسطین کنار هم قرار می گیرند، شاهد پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی هستیم و زمانی که مقاومت لبنان در کنار حماس و شیعه و سنی کنار یکدیگر قرار می گیرند، هم غزه پیروز شد و هم مقاومت لبنان به پیروزی دست یافت.

    دکتر روحانی با اشاره به پرسشها موجود در دنیای اسلام و لزوم حل و فصل آن از طریق مذاکره و گفتگو، اظهار داشت: امروز یمن جهت حل پرسشها خود، نیازمند وحدت است و ایجاد جدایی بین گروه ها و اقوام یمنی و بمباران این کشور کار ناصحیحی هست. باید همه گروه ها را به وحدت دعوت کنیم تا خودشان جهت آینده کشور خود تصمیم بگیرند.

    وی با تأکید بر اینکه ثبات و امنیت در منطقه و دنیا اسلام، نیازمند اتحاد هست، گفت: آیا باید کشورهای همسایه جنوبی مدام از غرب، تسلیحات نظامی خریداری کنند و مسابقه های تسلیحاتی در منطقه راه بیندازند در حالی که قطعاً این سلاح ها جهت مبارزه با دشمن مهم یعنی رژیم صهیونیستی نیست.

    رییس جمهور با تأکید بر اینکه در مناسبات دنیای امروز باید عنصر ترساندن از بین بردن گردد، تصریح کرد: امروز کره شمالی، بخاطر موجودیت خود و در برابر ترساندن مسیر کنونی را گزینش کرده هست. واشنگتن مرتباً کره شمالی را ترساندن می کند و این کشور هم در برابر بمب های جدیدی را آزمایش می نماید.

    دکتر روحانی گفت: ترساندن کشورهایی که به سلاح اتمی دست یافته اند، بازی بسیار خطرناکی جهت کل دنیا هست؛ لذا معتقدیم در این عرصه حل و فصل پرسشها باید با مذاکره و گفتگو باشد.

    رییس جمهور با بیان اینکه امنیت شبه جزیره کره و کل قاره آسیا و منطقه جهت کشور عزیزمان ایران حائز اهمیت هست، به کشتار مسلمانان میانمار اشاره کرد و اظهار داشت: در میانمار مردم مسلمان دچار مضیقه شده است و صدها هزار نفر آواره و تعداد بسیاری کشته شدند به نحوی که جنازه بعضی سوزانده و منزل بسیاری از مردم نیز آتش زده شده است است.

    دکتر روحانی با تأکید بر اینکه تفاوتی بین مردم میانمار و سایر مسلمانان دنیا وجود ندارد، اظهار داشت: ما به عنوان یک کشور مسلمان و انقلابی در برابر مظلومین عالم حتی اگر مسلمان هم نباشند، احساس وظیفه و کمک رسانی می کنیم و دولت میانمار را دعوت می کنیم، جلوی جنایات وحشیانه علیه مسلمانان را بگیرد و از کشورهای همسایه و مسلمان می خواهیم که در این زمینه به مردم آواره میانمار کمک کنند و از شرکت ملل نیز می خواهیم که وظیفه و مسئولیت خود را در این زمینه انجام دهد و در دنیای اسلام نیز بایستی از لحاظ سیاسی و انسانی به مردم میانمار کمک کنند و در این راستا جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و مشخصاً هلال احمر آماده است تا در زمینه اسکان و پیگیری به مردم آسیب دیده کمک های مورد نیاز را مبذول دارد.

    رییس جمهور توسل به نسل کشی در دنیای امروز را غیرقابل قبول دانست و گفت: رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم آپارتاید، با کشتار مردم فلسطین به دنبال پاک سازی نژادی است و زمانی در بوسنی و هرزگوین نیز این شیوه جریان داشت، امروز همه باید علیه اینگونه کارها و نسل، کشی ها، مواضعی یکسان و قاطعی اتخاذ کنیم تا بتوانیم به مظلومین دنیا و مردم میانمار کمک کنیم.

    تاکید دولت بر یکپارچگی کارت های هوشمند

    هیات وزیران در ادامه این جلسه ضمن تاکید بر لزوم یکپارچگی کارت های هوشمند با محوریت کارت ملی و پرهیز از صدور کارت های متعدد هوشمند، به وزارت کشور ماموریت داد تا نسبت به هماهنگی دستگاه های اجرایی در این خصوص اقدام نماید.

    تعیین روسای کمیسیون های اقتصادی کشور عزیزمان ایران با ترکیه و آذربایجان

    با تصویب هیات وزیران، روسای کمیسیون های یکسان اقتصادی کشور عزیزمان ایران با ترکیه و آذربایجان تعیین شدند.

    بر این اساس، ریاست کمیسیون های یکسان اقتصادی کشور عزیزمان ایران با کشورهای ترکیه و آذربایجان به ترتیب به وزیر صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی محول شد.

    در ادامه جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاههای اجرایی بعد از بحث و بررسی، به تصویب هیات وزیران رسید.

    واژه های کلیدی: اسلام | ایران | اسلامی | پیامبر | پیامبر | اقتصادی | میانمار | مسلمانان | حسن روحانی | رییس جمهور | دکتر روحانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار